Chráňme naše ženy

LogoProMileLadyKomunitná nadácia Veľký Šariš v spolupráci so spoločnosťou Pivovary Topvar v závere roka 2012 spustili zaujímavý projekt CHRÁŇME NAŠE ŽENY, ktorého cieľom je upozornenie žien k zodpovednému prístupu konzumácie alkoholu.
Spoločnosť Pivovary Topvar, ako prvá a zatiaľ jediná na Slovensku priniesla na etiketách svojej značky piva Gambrinus slovné aj grafické varovanie „Alkohol je nevhodný pre tehotné ženy“. Zároveň spojila expertov z oblasti zdravotníctva aj digitálnych médií a spolu s nimi predstavila kampaň s názvom Chráňme naše ženy. Jej prvou aktivitou bolo odborné školenie pod záštitou podpredsedníčky NR SR Renáty Zmajkovičovej pre lekárov a verejných zdravotníkov na tému Alkohol a ženy. Kampaň však svoju pozornosť nesústreďuje len na tehotné ženy, no celkovo upozorňuje na riziká nezodpovednej konzumácie alkoholu u žien. Na to slúži úplne nová aplikácia s názvom ProMile Lady, špeciálna webová stránka aj aktivity na sociálnych médiách. Ambasádorkou kampane sa stala známa herečka a moderátorka Kristína Farkašová, ktorá už od decembra šíri posolstvo kampane spolu s hliadkami ProMile Lady, a to najmä medzi mladými ženami.
Poslaním projektu Chráňme naše ženy je ukázať ženám, aké sú riziká nadmernej konzumácie alkoholu. Jedným z najťažších dôsledkov nadmerného užívania alkoholu počas tehotenstva môže byt fetálny alkoholový syndróm. Je to je súbor príznakov u novorodenca, ktoré sa prejavia nielen pri narodení, ale môžu sa objaviť a zvýrazniť až v neskoršom veku.
Už od decembra sme mohli stretnúť vo vybraných prevádzkach špeciálne ProMile Lady hliadky, ktoré upozorňujú ženy na to, aké je dôležité poznať rozumnú mieru aj pri zábave, pri ktorej je prítomný alkohol. Súčasne predstavujú aplikáciu ProMile Lady. Na šírenie zodpovedného posolstva projektu slúži aj fanpage ProMile Lady na Facebooku.
Kampaň Chráňme naše ženy má aj svoju kolekciu špeciálnych predmetov, ktoré budú využívať najmä ProMile Lady pri komunikácii so ženami.

mobilpohar